Умови, на яких здійснюється повернення та обмін замовленої продукції

1. Основні положення

1.1 Згідно із законом України «Про захист прав споживачів» із внесеними змінами 05.06.2014 р, Покупець має право відмовитися від придбання продукції в будь-який час до його одержання, або після одержання протягом двох тижнів (14 календарних днів).

1.2 Повернення товару здійснюється в тому випадку, якщо збережений зовнішній товарний вигляд, його якісні характеристики і споживчі властивості. Також слід зазначити, що на виробі не повинні бути видимі сліди використання, в такому випадку, вважається, що виріб був у використанні і поверненню не підлягає.

1.3 Окремо слід зазначити, що у випадках виконання індивідуальних замовлень (наприклад, виготовлення чохла для телефону за конкретними побажаннями Замовника) і повна відповідність індивідуально-споживчих характеристик заявлених, товар не може бути повернений.

1.4 У випадках виявлення Замовником у поставленому товарі недоліків, не застережених продавцем, товар може бути повернений або обмінений на інший, який повністю влаштує Замовника за своїми експлуатаційними та естетичними характеристиками.

1.5 Важливо! Ми звертаємо увагу Клієнтів на те, що кольорова гамма запропонованої продукції може дещо відрізнятися від кольорової палітри, запропонованої на сайті. Це обумовлено різною передачею кольору моніторів, цей нюанс необхідно враховувати при виборі продукції.


2. Причини відхилення заявки на повернення або обмін

2.1 Товар не відповідає п. 1.2 Основних положень даного документу

2.2 Товар не відповідає п. 1.4 Основних положень даного документу

2.3 Товар виконано за індивідуальними вимогами клієнта та відповідає п. 1.3 Основних положень даного документу


3. Процедура повернення товару:

3.1 Складання заявки

Клієнту необхідно звернутися в службу підтримки магазину ПРОчехол за допомогою форми зворотного зв'язку або по тел. для складання заявки

+38 (0482) 39-96-20

+38 (066) 880-70-77 

+38 (098) 392-88-38

3.2 Відправлення клієнтом товару продавцю

Необхідно відправити виріб з усіма комплектуючими, в належному стані на адресу продавця. При створенні заявки на повернення, оператор зазначить доступні кур'єрськи служби та надасть контактні данні для відправки повернення.

3.3 Обмін на інший товар або повернення грошових коштів

Після отримання повернення, продавець оглядає товар на предмет відповідності з причиною повернення зазначеної покупцем , а також на предмет відповідності п. 1.2 Основних положень даного документу.  Після цього приймається рішення по задоволенню або відхиленню заявки на  повернення або обмін товару. 


Таблиця 1.  Можливі причини повернення та доступні рішення з боку продавця:

Стан товару Причина Термін звернення з моменту отримання Можливі рішення
Товар новий За бажанням кліента до 14 днів (за умови виконання п. 1.2 Основних положень даного документу)
1. Обмін товару. Вартість доставки сплачується клієнтом
2. Повернення коштів. Повернення відбувається на банківську картку клієнта тільки за товар, вартість доставки сплачується клієнтом. Комісія на зарахування коштів згідно тарифам банку клієнта.
Товар був у використанні За бажанням кліента до 14 днів  На жаль ми не можемо зробити обмін товару або повернення коштів в такому випадку, згідно закону Укрнаїни, тому що товар був у використанні та не підлягає поверненню або обміну.
Товар був у використанні Гарантійний випадок до 90 днів Обмін товару на новий. Вартість доставки безкоштовно.